I see a lot of ads on Craigslist from people that want to "rent" a boat for a weekend. I can not imagine a boat owner doing this but I guess it must happen because I still see the ads.
Would you even consider renting your boat to a stranger?
Well, I said yes to $500 per day, plus full insurance for replacement. I suppose I would have to do some preliminary checks first to determine experience. A friend, sure. I have to trust my friends, provided they meet the criteria. Anyway, $500 in my pocket, plus the cost of a full replacement boat........well. .....I'll buy a nice new Regal. Either way, it could be money in pocket.
I will not even allow my wife or grown kids take it out unless I am aboard.
My 30 year old daughter and her husband asked to borrow my boat once.
My response has kept her and all the rest of the kids from ever bringing up the subject again.
No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! NO! No! No! No! No! No! No!
H3LL Noooooo!!!!